Продукція
Вагон-хопер для охоложденого коксу 102-00.40.70
Вагон може бути використаний для транспортування охолоджених вантажів, що не потребують захисту від атмосферного впливу з близькими коксу характеристиками за питомою вагою та експлуатується на внутрішньозаводських перевезеннях. Вагон має суцільнометалевий зварний кузов із пристроями для механізованого відкривання та закривання кришок розвантажувальних люків бункерів. Кузов утворений двома бічними вертикально розташованими фермами та знімною обшивою з гладкого листа товщиною 6 мм і двома торцевими похило (під кутом 45) розташованими рамами, обладнаними легко знімною обшивкою з гладкого листа товщиною 8 мм. Поздовжні та поперечні елементи рам, розташовані в зоні контакту з вантажем, захищені горбилем з листового прокату збільшеної товщини 8 мм. Хребтова балка має зварену конструкцію коробчастого перерізу. Конструкція механізму розвантаження дає можливість одночасного чи послідовного відкривання кришок розвантажувальних люків. Кришки люка мають посилену конструкцію із замкнутих квадратних профілів та знімною обшивкою. Пневматичний привід механізму відкривання та закривання кришок забезпечує надійне замикання бункерів, а автоматичне блокування гарантує безпеку під час транспортування вантажу.
Найменування: |
Вагон для охолодженого коксу |
Ширина колії, мм: |
1520 |
Вантажопідйомність, т, не більше: |
61 |
Маса тари, т: |
33 |
Максимальне розрахункове статичне навантаження від колісної пари на рейки, кН: |
230 |
Довжина по осях зчеплення автозчеплення, мм, не менше: |
17820 |
Висота, мм: |
4190 |
Ширина, мм: |
3135 |
Об`єм кузова, м3: |
130 |
Конструкційна швидкість, км/год: |
120 |
База, мм: |
13600 |
Габарит по ГОСТ 9238-83: |
1-Т |